Scroll to top
SUBMIT A BRIEF
Share

4 Tips: Cum poți îmbunătăți activitatea pe Instagram

Nu mai este demult un secret că Instagram este platforma aleasă de mulți marketeri pentru a promova activitatea clienților săi. Activitatea din stories este utilizată de nu mai puțin de 500 milioane de utilizatori. Zilnic.

Desigur, putem spune că tânăra generație se îndreaptă ușor-ușor către alte platforme, precum Tik Tok, care se mândrește cu peste 1 miliard de utilizatori zilnic. Cu toate astea, această diferență uriașă nu ar trebui să ne sperie, ba din contră. Publicul este mai restrâns în comparație cu aplicația fenomen a momentului, și asta ne ajută să ajungem mult mai repede la cei care contează cu adevărat. Și desigur, prezența pe Instagram îți poate aduce în continuare vizibilitatea de care brandurile au nevoie.

Dacă ai pus strategia de comunicare la punct și Instagram se numără printre platformele utilizate, iată aici 4 elemente de care ar trebui să ții cont pentru o prezență corectă, dacă îmi permiți această exprimare:

1. Strategia de hashtags:

Experții ne recomandă să folosim numărul maxim de hashtags pe care Instagram ni-l pune la dispoziție: 30 mai exact. De ce? Pentru a crește reach-ul și vizibilitatea în rândul internauților care probabil nu au auzit de brandul tău, iar la primul search le-a apărut postarea ta. Cu toate astea, situația este destul de tricky. Există șanse ca ei să te găsească, sau pur și simplu postarea ta se poate pierde printre milioanele de postări zilnice.

Pentru rezultate eficiente, Instagram recomandă folosirea a cel puțin trei hashtags relevante pentru brandul tău. Creează o strategie de hashtags și vezi ce funționează mai bine, ce postări aduc cea mai multe vizibilitate în funcție de # alese. Testează, testează.

2. Stories, stories, stories:

Așa cum precizam la început, 500 de milioane de utilizatori văd story-uri zilnic. Ceea ce înseamă că ai posibilitatea să te exprimi creativ și să le povestești oamenilor despre activitatea ta. Pentru algoritmul stories, povestim mai multe în acest vlog. De asemenea, prin stories reușești să crești engagementul cu audiența ta, să vezi ce le place, ce și-ar dori de la tine. Poți urmări asta prin polls, questions, etc.

3. Conținut vizual

Yes. Oamenilor le place frumosul. Și Instagram rămâne platforma care pune accest pe vizual. De aceea, este un super plus ca feed-ul tău să fie bine stilizat, organizat și uniform. E indicat să existe o ordine vizuală, completată de content relevant. Primul impact vizual contează enorm. Îți sugerăm să fie cât mai organizat, să urmeze o linie de feed coerentă (fie că alegi grids, machete sau simple imagini, e bine să aibă o fluență vizuală). Pe lângă asta, recomandăm să pui accent și pe cromatică. Nu folosi nuanțe diferite care vor da impresia unui haos vizual. Make it simple sau go crazy, dar cu bun gust.

4. Instagram Reels

Conținutul video poate aduce un plus valoare activității tale de promovare. Și Instagram încurajează crosspromo-ul pe platformă. Și reels reprezintă o bună modalitate de expunere. Din simplul fapt că poate atrage mai mulți utilizatori pe pagina ta din secțiunea de explore. Chiar dacă aceștia nu-s urmăritorii tăi. Uite aici și o creștere semnificativă a reach-ului raportată de Hoosuite’s. 

Așadar, sperăm să îți fie de ajutor aceste info în dezvoltarea conținutului și a strategiei. Nu uita să ții cont de aceste elemente esențiale, care pot face magie cu activitatea ta pe Insta.

Mult spor!

Te invităm să afli mai multe detalii despre lumea creației și a internetului alături de noi. Uite aici câteva articole interesante:

Nu uita că ne poți găsi pe Facebook și pe Instagram unde te așteptăm cu un like & follow!

Articol scris de Pitulice Alexandra – creator de conținut The Hurricane.

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *