Butonul de like – te plac. Deci exiști.
Cu alte cuvinte, reprezintă modalitatea cea mai simplă și sinceră prin care oamenii apreciau brandul tău. Ce îi determina să apese acest buton? Motivele sunt împărțite, diverse și desigur, subiective. Notorietatea brandului sau calitatea conținutului sunt unele dintre cele mai întâlnite motive pentru care oamenii spun ”Da!” paginii tale. Pardon, ”LIKE”.
De acum îi spunem spune ”Adio!” Butonului de Like. Să nu ne panicăm. Persoanele publice / artiștii / brandurile nu vor pierde comunitatea construită de-a lungul timpului.
Pe data de 6 ianuarie, Facebook ne aduce la cunoștință lansarea unei noi experiențe pentru Facebook Pages. Asistăm la simplificarea procesului prin care creatorii de conținut, persoanele publice și brandurile își vor construi comunitatea și își vor putea atinge obiectivele de business.
What’s new?
Un nou design al paginii: simplu și intuitiv
Facebook Pages va avea un design mai prietenos? Rămâne de văzut. Până atunci, el susține că va fi mult mai ușor de navigat între profilul personal și o pagină publică.
Am reproiectat aspectul paginilor mai curat și mai ușor de navigat decât înainte – inclusiv simplificarea accesului oamenilor la bio, postări și alte informații importante, declară purtătorii de cuvânt Facebook.
Sursă: about.fb.com
News feed dedicat și o nouă modalitate de a interacționa
Pentru prima oară, Facebook introduce News Feed paginilor publice. Ce înseamnă asta? Paginile pot descoperi și participa la conversații, pot urmări tendințe, pot interacționa cu colegii și cu fanii. Sau mai bine spus, urmăritorii.
News Feed-ul va sugera noi conexiuni – paginile publice se pot conecta cu alte personalități sau grupuri.
Pentru a se asigura că minunatele comentarii din pagină vor fi dezvăluite publicului larg sau urmăritorilor în Feed-ul lor, comentariile paginilor publice vor avea onoarea de a beneficia de vizibilitate maximă.
Ceea ce înseamnă că orice comentariu postat de Pagina în sine, va fi vizualizat în partea de sus a secțiunii de comentarii.
Yey! On top of the world.
Focus pe urmăritorii paginii
OK. Facebook renunță la butonul de ”Like”, însă nu și la cel de ”Follow”. Se pare că anul 2020 a fost o lecție chiar și pentru domnul Zuckerberg. Nu cantitatea contează, ci calitatea.
Eliminăm Likes și ne concentrăm pe Followers pentru a simplifica modul în care oamenii se conectează cu Paginile lor preferate. Spre deosebire de Likes, Urmăritorii unei pagini reprezintă persoanele care primesc actualizările paginilor”, Facebook.
Brandurile vor avea un indice mult mai puternic pentru urmărirea comunității.
Sursă: about.fb.com
Siguranță și integritate
Pe tărâmul tuturor posibilităților, Facebook dorește ca viitoarea conexiune a fanilor cu paginile lor preferate să fie una safe. Doresc îmbunătățirea capacității prin care vor detecta activitățile care nu sunt permise pe platformă: hate, conținut agresiv, sexual, etc.
What’s new? Scurtă recapitulare.
Tot mai sincer. Tot mai adevărat.
Facebook încurajează interacțiunea dintre internauți și paginile lor preferate. Paginile publice vor beneficia de vizibilitate. Aceasta este determinată de încrederea și interesul pe care oamenii îl prezintă produsului, serviciului, artistului sau brandului.
Exact ca într-o relație sănătoasă și durabilă. Este încurajată interacțiunea sinceră și devotată între branduri și oameni, bazată pe un algoritm ce va fi definitivat pe parcurs. Până atunci, ne bucurăm de vești!