Scroll to top
SUBMIT A BRIEF
Share

În creație, Key Visual-ul este Regele Junglei…

Key Visual-ul este regele junglei. Roar! And the rest will follow.

De ce ”rege al junglei”? Pentru că este un model pe care toată lumea îl urmează. Mai exact, atunci când brandul dorește să comunice, key vizualul este acel ghid sau referință vizuală pentru o campanie.

Acesta trebuie să surprindă prin prezența sa. Atrage atenția și exprimă în mod eficient și clar tonul comunicării și emoțiile pe care le va provoca publicului țintă. Se distinge prin spectaculozitate. Practic, este un exemplu de urmat. Este inspirațional. Reprezentativ.

Key visual-ul este acel design de bază folosit în maketing sau advertising. El servește ca referință pentru o campanie sau un eveniment. El este considerat un guideline pentru toate materialele grafice declinate ulterior.

De ce avem nevoie de un key visual?

El spune o poveste. Și nouă, oamenilor, ne plac poveștile. Când imaginile trebuie să vorbească de la sine, să transmită un mesaj al brandului, key visualul are această super putere. Ideea și mesajul unei campanii sunt frumos conturate într-un vizual care cuprinde: elemente grafice sugestive, fonturi sau palete de culori concretizate într-un design. El este un reper pentru toate materialele grafice declinate ulterior. Creativii vor respecta direcțiile regăsite în key visual în momentul în care doresc să dezvolte ooh-uri, bannere, materiale social media. He’s the master, basically.

El cuprinde elementele cheie care pot fi imagini, ilustrații, palete de culori sau fonturi utilizate în materiale de comunicare ale brandului.

Datoria unui key visual este să exprime cât mai clar și într-un mod cât mai creativ tonul comunicării unui campanii. El trebuie să transmită și să trezească emoție persoanelor targetate, conform unui obiectiv de comunicare bine stabilit.

Key visual-ul găzduiește creativitatea. Și trebuie să o facă într-un mod cât mai spectaculos. Este naratorul vizual al unei povești care trebuie spuse. Spre deosebire de celelalte materiale grafice pregătite pentru o campanie, el trebuie să fie dinamic, spectaculos și complex.

Acestea fiind spuse și explicate (sperăm noi că și înțelese), e momentul să discutăm puțin mai aplicat.

În 2020, iubitul nostru București a împlinit 561 ani.

Creart a ales să sărbătorească Zilele Bucureștiului prin expoziții de artă urbană în mișcare – tramvaie personalizate cu graffiti; Festivalul Internațional iMapp Bucharest online; Proiecții video în Piața Universității, pe fațadele clădirilor – Teatrul Naţional “I. L. Caragiale” Bucureşti, InterContinental Bucharest și Universitatea din București.

Cei mai renumiți artiști video din România și-au spus poveștile printr-un spectacol de lumină și culoare!

One City. One heart este unu dintre proiectele noastre preferate. Pentru că susținem arta și implicit artiștii, am acceptat propunerea venită din partea Creart și am dezvoltat identitatea vizuală pentru eveniment. Zis și făcut.

Bucureștiul ne-a inspirat. Am pornit de la elementul central al brief-ului: Inima. Elementul găzduiește în interiorul său clădirile emblematice animate de proiecții.

Construcțiile reprezentative, elementele vibrante, culorile electrizante din street art inspirate – toate construiesc tabloul unui key visual dezvoltat pentru eveniment.

Pentru a ilustra povestea urbană a orașului, am ales o paletă de culori țipătoare, neon pentru a descrie mișcarea stradală #graffiti. Culoarea predominant albastră este utilizată ca simbol al creativității, sugerând ideea de liberă exprimare, dincolo de limite. Background-ul dark blue accentuează happening-ul de seară al proiecțiilor. Fontul urban – jucăuș completează perfect conceptul evenimentului.

În dezvoltarea key visual-ului am integrat mișcarea urbană a noutății evenimentului, mai exact în shape-ul inimii veți observa – tramvaie îmbrăcate în povești vizuale de artiști locali. Pentru a contura tabloul final al acestui vizual, am introdus în background reflexii și unde de lumini printre clădirile simbolice care să ne vorbească despre verva aglomerației Bucureștene.

Pornind de la acest key visual, am declinat materialele pentru comunicarea online: poster, hartă eveniment, social media + afiș print.

iMapp Bucharest este una dintre cele mai spectaculoase activări ce au avut loc în cadrul evenimentului  One Heart – One Story. De mai bine de șapte ani, creart aduce împreună artiști talentați din toate colțurile lumii pentru a ne bucura cu proiecții de videomapping 3D. Competiția relevă creativitatea acestora la scară mare, proiecțiile senzaționale sunt realizate chiar pe clădirea impunătoare din centrul capitalei – Palatul Parlamentului.

Mai multe despre Imapp te invităm să citești pe imapp.ro.

Sperăm că ți-a placut și ție la fel de mult ca nouă!

Te invităm să afli mai multe detalii despre lumea creației și a internetului alături de noi. Uite aici câteva articole interesante:

Nu uita că ne poți găsi pe Facebook și pe Instagram unde te așteptăm cu un like & follow!

Articol scris de Pitulice Alexandra – creator de conținut The Hurricane.

Related posts

Post a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *