No, bun. Și cum vom mai accesa rapid și eficient direct din story, site-ul cu produsele noastre preferate?
Nu-ți face griji. Instagram rămâne platforma socială unde sunt generate vânzări. Timpul petrecut pe Insta poate fi dozat în diferite feluri: pentru interacțiune cu cetățenii, imagine, inspirație, entertaiment, și desigur shoppingărela. Noroc că în continuare poți ajunge pe platforma dorită direct din story. Stai liniștit, doar nu credeai că va elimina butonul de swipe up, fără să-l înlocuiască cu ceva mai bun.
Social Media Today confirmă demersul celor de la Instagram, ce va fi implementat la finalul lunii august, teoretic, însă probabil vom mai avea de așteptat. Utilizatorii care aveau acces la butonul de Swipe up, vor putea folosi noua opțiune pusă la dispoziția aplicației în story.
Butonul de swipe up se transformă într-un sticker
Acest sticker unde poți indexa linkul vine la rândul lui vine cu mai multe beneficii decât bătrânul swipe up:
O experiență nouă și mult mai faină de creare a story-urilor
Vei putea indexa linkul către site direct din secțiunea stickerelor (Poll, Question, etc). Practic, te vei putea bucura de aceeași experiență de story cu o nouă opțiune.
Și mai multă creativitate
Pentru că stickerul poate fi plasat sau personalizat în funcție de preferințele fiecărui creator, el oferă libertatea utilizatorilor să dezvolte story-uri și mai creative. El poate fi plasat oriunde pe story, poate fi redimensionat și uite așa, poți avea libertatea să-l incluzi oriunde pentru a fi cât mai catchy și interactiv pentru comunitate.
Mai mult engagement
Spre deosebire de butonul de swipe up, acum ai posibilitatea să crești engagementul prin stories. Cum? Urmăritorii pot da reply și pot avea reacții la postarea ta. La butonul de swipe up nu ai această opțiune. Audiența poate oferi feedback la story și astfel va crește interacțiunea pe cont. Și asta ne dorim, right?
Sursa: socialmediatoday
Când putem utiliza stickerul în stories?
Din păcate, nu știm exact dacă acest sticker va fi disponibil pentru toți utilizatorii, și cu atât mai puțin, când. Butonul de swipe up le permine doar celor cu peste 10k follows utilizarea lui, însă sperăm că va fi introdus pentru toți cetățenii. Până la urmă, ecommerce-ul se dezvoltă din ce în ce mai tare aici, și ar putea fi un pas înainte pentru multe branduri să creeze conversii prin user generate content, why not?
Ce părere ai de noua abordare Instagram? Noi credem că este una destul de smart, mai ales că permite utilizatorilor să interacționeze mai mult cu story-ul tău. Până la urmă, engagementul contează mult pentru a fi mai aproape de comunitate. Cu siguranță la început noul update va necesită un timp de acomodare cu audiența, însă, ca orice schimbare, la un moment dat va fi îmbrățișată de toată lumea iubitoare de online.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.