BRAINIA – Identitate vizuală
Provocarea proiectului a pornit cu următorul line al brief-ului: “Ne dorim să lansăm o marcă foarte clar pozitionată, ca fiind o apă cu vitamine și minerale, support sănătos pe termen lung pentru o minte activă, în fiecare moment al zilei. Aceasta nouă marcă va fi reprezentată printr-o linie de 3 produse diferite, fiind o apă îmbogățită cu vitamine, minerale și electroliți. Fiecare din cele 3 variante de produs, vor reprezenta suportul pentru o minte activă, având însă beneficii diferite în funcție de nevoia adresată: Să ofere vitalitate și trezire a minții, Să susțină puterea de concentrare & Să aducă o limpezire a minții, claritate mentală”.
Răspunsul nostru a fost: BRAINIA.
BRAINIA e societatea pe gânduri & acțiuni deștepte a oamenilor creieroși. A celor care-și câștigă pâinea din neuroni și sinapse. A celor care schimbă lumea în bine prin puterea minții lor. A celor care CREEAZĂ și GÂNDESC, DECID. A celor care se bazează pe ceea ce știu și nu se opresc niciodată din a ști mai mult. BRAINIA e tărâmul de unde țâșnesc cele 3 izvoare ale minții deștepte: sclipirea, claritatea și concentrarea. Puterile lor miraculoase se întețesc după fiecare șimțire. Pentru că BRAINIA e apă deșteaptă, logic, nu?
RAȚIONAL: Nu e sfințită, dar face minuni. Nu e Red Bull dar iți dă aripi la neuroni. Nu pute ca la Căciulata/Olănești, dar e terapie pură. Apa deșteaptă e aliatul celui mai bun aliat al tău, creierul. Te ajută să rămâi, să pari și să fii mai deștept. BRAINIA – apă pentru minte.
Task
Nume de brand. Identitate vizuală.