Graphic design – și arta prinde viață!
Nu mai încape îndoială. Creația joacă rolul de Împărat în industria publicității. Atât pentru brand, cât și pentru consumatori.
Cu alte cuvinte, el definește vizual – identitatea unui brand. Și nu doar atât. Este un cumul de elemente grafice reprezentative, unice și distincte care definesc brandul și îl poziționează pe piață. Și implicit la potențiali clienți / consumatori.
De la idee – execuție.
Graphic Design reprezintă crearea conținutul vizual pentru a comunica mesajul brandului. De la realizarea logo-ului, până la print – toate cuprind un proces creativ prin care business-ul tău se va exprima.
Graphic designerul este piesa cheie dintr-un puzzle creativ. Ideea lui este transpusă într-o viziune artistică ce va îmbrăca în haine vizuale imaginea brandului. Cromatica, fonturile alese și elementele grafice – toate reprezintă elemente cheie în recunoașterea și definirea brandului. Și desigur, educarea publicului.
Fie că vorbim despre identitate vizuală sau de materiale grafice pentru o campanie de digital – artistul trebuie să ofere neuronilor oportunitatea de a creea ceva frumos. Conform brief-ului. Of course.
Avem pregătit top 3 trenduri care vor guverna cele mai bune alegeri în dezvoltarea unui graphic design creativ.
3D Design
Suntem super încântați de acest trend: old, but gold! Creațiile parcă prind viață. Și devine din ce în ce mai cool. Este un level-up al tehnologiei și al programelor soft care fac posibil această magie. Vizualurile vor fi definite de imagini care vorbesc de la sine – incredibil de realiste! Practiv, digitalul va căpăta o formă reală prin intermediul design-ui 3D.
Artiștii vor avea oportunitatea să se exprime mult mai creativ. Ei se pot juca cu imagini și elemente ilustrative care îi pot ajuta să pună în evidență un mesaj sau produs, de exemplu. Sau pur și simplu vor atrage atenția datorită impactului vizual. Mega, super #catchy.
Design-ul site-ului va fi mult mai interactiv! Prin mișcare și animații 3D, designerii pot creea un efect vizual răsunător. We love that. Let the fun begin.
Sursă: graphicmama.com / Visual by Leo Natsume
Emoji Design
Emoji aka întruchiparea vizuală a unei emoții, obiect sau simbol. Ne fac viața mai colorată pe platformele sociale și definesc un moo. Ele vin ca o completare a unei idei. 😀
Și uite așa, graphic designerii pot utiliza simpaticele emoji în creațiile lor pentru a exprima stări, a stârni o emoție și a genera o reacție care stă la baza emoționalului.
Este ok să ne adaptăm trendului. Să fim creativi. Dar să nu uităm: trebuie să aducem un plus de valoare designului; Fii unic – fii diferit. Lumea iubește emoji-urile! Ceea ce aduce un plus industriei creative. Va fi un exercițiu de imaginație pentru toți designerii. Abia așteptăm să îi integrăm în materialele noastre grafice. Yuhu.
Sursă: graphicmama.com / Visual by Multiple Owners
Cartoon Illustrations in Design
Cartoon illustration – ce mod frumos și ingenios de a spune povești. Și în design capătă o notă super creativă și interactivă prin care identitatea brandului ajunge la inima consumatorului. Mai exact, personajele de desene animate sunt actorii principali.
De ce cartoon illustration? Ce aduce în plus față de un simplu design?
Se caracterizează prin varietatea de opțiuni pe care le ai în crearea unui personaj care să trasmită ceva. Se remarcă prin adaptabilitate în contextul potrivit. Este jucăuș, trezește o stare, un zâmbet, o reacție. Creează o atmosferă în jurul produsului și este potrivit pentru un brand de succes. Chiar memorabil, putem spune. Personajul creat poate fi ulterior declinat în materiale grafice pentru site, social, ooh, print.
Deja ne vin câteva idei în minte! Abia așteptăm să creăm un ”omuleț ambasador” pentru branduri cu care lucrăm.
Sursă: graphicmama.com / Visual by OVCHARKA INDUSTRIES